קיימות כמה שיטות הדפסה, וישנם מושגים שונים שיכולים לבלבל את מי שלא מכיר את התחום. אז מה שיטות ההדפסה הקיימות ומה ההבדלים בינהם? הנה הסבר קצר:

מהי הדפסת סובלימציה?

דפוס סובלימציה הוא דפוס אשר באמצעותו ניתן להדפיס תמונה דיגיטלית (פרוצס) על גבי מגוון רחב מאוד של חומרים ומוצרים באמצעות העברת הצבע מהנייר המודפס למוצר בחום כגון:עץ, פורצלן, זכוכית,אבן,נייר וקרטון מצופים, אלומיניום, פלסטיק, בד ועוד מגוון חומרים נוספים מצופים.

תהליך ההדפסה הוא די פשוט, חשוב מאוד להשתמש בדיו סובלימציה איכותי אשר המולקולות שלו יודעות להפוך מנוזל למוצק בזמן ההדפסה על נייר הסובלימציה. השלב השני הוא הצמדה בלחץ של הנייר סובלימציה המודפס( שחשוב הוא גם להשתמש בנייר שהוא HIGH RELEASE PAPER שיודע לשחרר למעלה מ90% של הדיו שמודפס עליו ולהפוך אותו לגז ) למוצר לפרק זמן מסוים שאחריו – הוא יכנס לשכבת הציפוי של המוצר (ולאחר קירור לא לצאת ממנו לעולם). המוצר בעצם מתפקש הפוך – שכבת הציפוי בטווח חום של 180 – 220 מעלות נפתחת ( המולקולות שלה נפתחות) ויודעת לקבל את הדיו לקרבה.להבדיל ממדפסות סובלימציה אשר בכדי להטביע את הצבע במוצר יש להשתמש במכבשי חום, כיום ישנן מדפסות סובלימציה אשר מיועדות לפיתוח תמונות ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר בהפרדת צבעים בצורה של CMYK.
יישום נוסף הוא ייצור תעודות זהות, רשיונות והדפסים ברמה גבוהה מאוד.
גולנוס יבואנים ומשווקים מערכות שלמות לדפוס סובלימציה מבית אפסון עם דיו איכותי ביותר, נייר עם אחוז יציאת דיו גבוהה במיוחד ומכבשי חום מהטובים בעולם. בנוסף משווקים מדפסות מיוחדות להדפסת תמונות דיגיטליות באיכות HD. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה  בטלפון 0737135500 או  באימייל info@golanus.com

מהי הדפסת UV LED?

השיטה המתקדמת והחדישה ביותר בעולם כרגע בהדפסות על גבי חומרים היא ה- UV LED.
בשיטה זו אין צורך לצפות את המוצר בחומר ציפוי או לרכוש מוצרים מצופים במחירים גבוהים, ואין צורך להדפיס את הדיו על גבי דפים ואים צורך להשתמש במכבשי חום ובחימום לטובת תהליך ההדפסה.
ההדפסה פשוט מתבצעת ישירות על גבי המוצר והייבוש של הדיו מתבצע בצורה מהירה ( ON THE FLY) על ידי אור UV שמתקבל על ידי LED.
גולנוס מייצגת את הקונצרן הקוריאני DMPS בישראל אשר מייצר ומשווק מערכות הדפסה ישירה UV LED בכל העולם. בין לקוחותיו הם חברת SAMSUNG אשר משתמשת במכנות להדפסת כיסויים לניידים, חברת הקוסמטיקה הקוריאנית המשתמשת להדפסה ישירה על גבי אריזות הקוסמטיקה שלה וחברת ALLSTAR אשר משתמשת במכונה להדפסה על גבי נעליים.
לשאלות ,פרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 0737135500 או  באימייל info@golanus.com

מהי הדפסת טקסטיל DTG?

השיטה המתקדמת ביותר בעולם להדפסה ישירה על טקסטיל, חולצות, ג'ינסים, תיקים וכל חומר טקסטילי אחר.
המובילה ביותר בעולם בשיטה זו היא חברת אפסון אשר יצאה עם מדפסת להדפסה ישירה המשתמשת בדיו טקסטיל שפותח מספר שנים על ידה.
התהליך להדפסה הוא: ציפוי החולצה בעזרת חומר ציפוי ע"י מכונת ציפוי אוטומטית ובאופן שווה בשטח ההדפסה. (חשיבות הציפוי היא החשובה ביותר בתהליך ההדפסה כי היא מעניקה לחולצה עמידות גבוהה, הדפסה אחידה ואיכות מדהימה של הדפסה. )לאחר מכן ייבוש הציפוי ע"י מכבש חום או תנור (כמו זה של דפוס משי) לאחר מכן הכנסת החולצה למכונת ההדפסה וללחוץ על START ולאחר מספר שניות החולצה המוכנה. מה שנותר הוא לייבש אותה בתנור או במכבש חום כ 30 שניות.
ניתן להדפיס הדפסה דיגיטלית העמידה ביותר בכביסות. יישום זה הוא לחולצות אופנה, פרסום , ועוד…
לשאלות ,פרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 0737135500 או  באימייל info@golanus.com

מהי הדפסת FLEX ו FLOCK ?

FLEX – הדפסה זו היא בעצם חיתוך של גליל גומי שהוא דק וגמיש בצורה ווקטורית (קווית) באמצעות פלוטר חיתוך עם עיין אופטית.
ובשלב הבא לקלף את היתרה ולהשתמש במכבש חום על מנת להצמיד את החומר החתוך לטקסטיל.
FLOCK – פלוק הוא חומר יותר עבי עם נגיעה של טקסטיל VELVET  עליו. התהליך הוא אותו תהליך כמו בפלקס.
Sublimation FLOCK – מוצר יחסית חדש שבאמצעותו ניתן להדפיס סובלימציה גם על בדים כהים : שחורים,אדומים,כחולים, וכו וגם על חולצות כותנה.
גולנוס מיבאת ומשווקת פלוטרים לחיתוך פלוקים ופלקסים ומדבקות תוצרת טיוואן ותוצרת בלגיה. וכמו כן מייבאת את כל חומרי הגלם וגלילי הפלוק והפלקס לתעשיית ההדפסות על גבי טקסטיל.
לשאלות ,פרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 0737135500 או  באימייל info@golanus.com

רוצים עוד מידע? אל תשכחו להרשם לניוזלטר שלנו: