מערכות סובלימציה כוללות להתחלת עסק

מהן מערכות סובלימציה?

אלו הן מערכות הכוללות את כל המכשור הבסיס להתחלת עסק להדפסות, כלומר –  גם מדפסת (לפי גודל שתרצה) וגם מכבששי חום לפי המוצרים שתרצה לייצר ולמכור בעסק שלך. מערכות אלו למעשה נותנות לך פיתרון מלא להתחיל עסק עוד היום, ולהרוויח כסף מהדקה הראשונה! מעבר לחבילה שתרכוש, תצטרך מחשב, ומוצרים לפי בחירתך!

אנו בגולנוס נכוון אותך למוצרים הנכונים, אצלנו תעבור הדרכה מלאה גם על המכשור וגם על המוצרים, ואנו זמינים לכל שאלה.

 מה ההבדל ביננו ובין האחרים?

זה פשוט.  מלבד היותנו יבואני מכשור ומוצרי סובלימציה, יש לנו גם רשת חנויות למוצרים מודפסים. אנו יודעים ממקור ראשון איזה מוצר מצליח ואיזה פחות, מה התקלות האפשריות בכל מכשיר ואיך בחירת הדיו משפיעה על איכות ההדפסה. אצלנו זה לא רק מוצר מדף, זה עסק לכל דבר! אז אם ללמוד את המקצוע – עדיף מהמנוסים ביותר!

אנו נשמח להציע לכם מערכות כוללות בהתאם לצרכים שלכם, ובהתאם לתקציב שלכם. זה היופי בסובלימציה – הכל גמיש. רוצים לקחת את הבסיס ובכל זאת להציע שירותים מקדמים יותר? גם לזה יש לנו פיתרון! נשמח לתת לכם שירותי הדפסה או הפקת מוצר מלא, ואתם תמכרו הלאה! אז אם יש לכם הצעת עבודה לכובעים מודפסים ואין לכם מכבש – אל תסרבו! אנחנו נדפיס בשבילכם, וכלקוחות שנו תקבלו את המחירים הטובים ביותר, כדי שגם אתם תצברו קהל לקוחות.

אנו בגולנוס מאמינים שהצלחה שלכם – היא הצלחה שלנו!

למה דווקא סובלימציה?

בעידן שבו יש מצלמות בכל נייד, ותרבות הצילום מפותחת, לאנשים יש צורך לעשות משהו עם התמונות ולשמר את אותם זכרונות. לכן יש ביקוש מירבי למוצרים מודפסים. לכאן נכנסת שיטת הסובלימציה. זוהי שיטת הדפסה של העברת הצבעים ע"י חום ישירות על המוצר המודפס, בתהליך מאוד פשוט יחסית.

התוצאה היא מדהימה – הגרפיקה חודרת למוצר ואינה מורגשת במגע, אינה מייצרת שכבה נוספת אלא נראה שכך המוצר פשוט נוצר. עמידות ההדפסה היא גבוהה, והיא יכולה לשמש שנים רבות, ועמידה בפני בלאי ושפשוף.

עסק להדפסת סובלימציה הינו עסק יחסית פשוט להקמה ובעלויות בסיסיות ניתן למעשה להתחיל למכור מוצרים מודפסים. מה שיפה בסובלימציה זו הגמישות – המערכת הבסיסית יכולה לספק עבודה לעסק שלם, ותמיד אפשר להוסיף עוד ציוד ולפתח את העסק שלכם. השמיים הם הגבול.

לצפייה

רוצים פגישת ייעוץ ודמו?

מוזמנים לבקר באולם התצוגה ובמשרדים שלנו,שמחה גולן 54 חיפה (בתאום מראש).

טלפון קוי: 073-7135500

הקפה עלינו… 

בואו לבקר