מדפסות להדפסת סובלימציה

בקטגוריה זו תוכלו למצוא מדפסות להדפסת סובלימציה במגוון גדלים, גם מדפסות רחבות בגליל וגם מדפסות משרדיות עד גודל A4, שיכולות להתאים לדוכנים עם הגבלת שטח. לא בטוחים איזו מדפסת מתאימה עבורכם? מוזמנים לשוחח איתנו ונשמח לייעץ. 

למה לבחור באפסון?

מה הופך את ראש ההדפסה של חברת אפסון לכל כך מיוחד ומדוייק? אם חשובה לכם אמינות הצבע, דיוק הדפסה ומהירות עבודה, אין לכם מה להסס..  הפלוטרים של אפסון יקנו לכם שקט נפשי ועבודה מקצועית לאורך שנים. 

לצפייה

מה זה סובלימציה?

סובלימציה היא למעשה שיטת הדפסה ע"י גז – אידוי של חומר מוצק והפיכתו לגז, ללא שלב מעבר נוזלי.
בתהליך זה יש העברה של הגרפיקה  בצבעים מלאים (הדפסה דיגיטלית מלאה)  לתוך מוצרים
שמצופים בפולימר באיכות פוטו מדהימה ועמידה מאוד.

אז מה זה אומר בעצם?

זהו תהליך העברה של גרפיקה בצבעים מלאים או תמונה לתוך מוצרים שמצופים בפולימר (ציפוי סובלימציה). איך זה מתבצע בפועל?  יש לעצב את הגרפיקה הראשונית במחשב תוך התחשבות בגודל ההדפסה המבוקש ובמוצר עצמו, למשל – חולצה היא לרב גודל הדפסה של A4 (אורכי או רוחבי לפי בחירת הלקוח), כיסוי לנייד יש להכים מראש שבלונת עיצוב על פי הגודל שלו. לאחר העיצוב הגרפי, יש להדפיס את הגרפיקה במדפסת הסובלימציה המכילה כבר מראש דיו סובלימציה, על דף סובלימציה המיועד למטרה זו.

לאחר ההדפסה, יש להצמיד את הדף המודפס לגב המוצר, לגשת למכבש, להניח את המוצר על משטח ההדפסה, מעליו את דף ההדפסה ולכבוש אותו בהתאם לזמן הנקבע מראש לכל מוצר. לאחר סיום הכבישה, יש לכם מוצר מעוצב ומודפס, באיכות הדפסה גבוהה ועמידה לאורך זמן!

התוצאה היא מדהימה – הגרפיקה חודרת למוצר ואינה מורגשת במגע, אינה מייצרת שכבה נוספת אלא נראה שכך המוצר פשוט נוצר. עמידות ההדפסה היא גבוהה, והיא יכולה לשמש שנים רבות, ועמידה בפני בלאי ושפשוף.

רוצים פגישת ייעוץ ודמו?

מוזמנים לבקר באולם התצוגה ובמשרדים שלנו,שמחה גולן 54 חיפה.

טלפון קוי: 073-7135500

הקפה עלינו… 

בואו לבקר