מה זה הדפסה בשיטת ה UV ולמה היא שונה מסובלימציה?

הכי פשוט בעולם – כפי שהסברנו בפוסט הזה, סובלימציה מחייבת למעשה מוצר עם ציפוי פולימר מיוחד שעליו תיתפס ההדפסה. זה אומר שלא על כל מוצר ניתן להדפיס. יש מוצרים המיועדים לסובלימציה, למשל ספל – יש עליו ציפוי מיוחד. אז נכון שיש מספיק מותרים שניתן להדפיס עליהם, אבל יש עוד יותר  מוצרים שאין להם פתרונות הדפסה בסובלימציה. אנחנו מתכוונים כמובן להדפסה דיגיטלית מלאה, לא צבע אחד (שאז יש שיטה אחרת שיכולה להתאים וזה בפוסט נפרד).

שיטת הדפסה ב UV פותחת לכם עולם שלם של אפשרויות – לא עוד לרכוש מוצרים מיועדים לסובלימציה, שגם עלולים להיות יקרים יותר בגלל הציפוי שיש עליהם, אתם יכולים להדפיס על כל המוצרים הקשיחים.
מהי הדפסה ישירה?
הדפסה ישירה היא בעצם הדפסה ישירות על המוצר ללא כל צורך בציפוי (כמו בסובלימציה), חימום או ייבוש המוצר.
לדוגמא: אם ברצונכם להדפיס על כיסוי לטלפון נייד : בסובלימציה יש צורך להדפיס על אלומיניום ישירות עם דף ומכבש חום או על שקף ובאמצעות תנור על המוצר בטכנולוגיה הישירה פשוט מניחים את המוצר במכונה ושולחים להדפסה. בנוסף עלות המוצר היא זולה כי ניתן לרכוש את הכיסוי לנייד במחיר רגיל של 2-3 ש"ח ליחידה לעומת 9-13 ש"ח לכיסוי לנייד עם ציפוי מיוחד שמיועד לסובלימציה.
בנוסף בסובלימציה המוצרים (חומרי הגלם) מגיעים לבנים, בהדפסה ישירה ניתן להשתמש בחכל חומר גלם ובכל צבע כי המדפסת יודעת להדפיס גם צבע לבן. ובעזרת פיתוח ייחודי של חברת DMPS ניתן גם להדפיס בשכבות ובתלת מימד.

מהי שיטת ה – UV LED PRINTING?
הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ההדפסה הישירה היא באמצעות דיו UV אשר מודפס ישירות על המוצר וייבושו ע"י נורת LED כבר בתהליך ההדפסה, כך שאין צורך בשימוש של מכבש חום וציפוי.  בנוסף המדפסת יכולה להדפיס גם צבע לבן אשר משמש כבסיס על מוצרים שאינם לבנים. בנוסף המדפסת יודעת להדפיס שכבות ועובי של הצבע דבר המייצר הדפסה תלת מימדית.
פטנטים ייחודים שפותחו ונרשמו על ידי DMPS הם D-Texture ו – D-3D Leverage ופיתוח הדגל הוא עיבוד ודיוק הדפסת התמונה ע"י שימוש באלגוריתמים בשיטת ה- Multi-Dots.

על מה ניתן להדפיס?
בשימוש במדפסת של DMPS ניתן בעצם להדפיס כמעט על כל חומר כגון: זכוכית, אלומיניום,ברזל, אריחי קרמיקה, פלסטיק, PU,PPU, עץ גלוי, פורמייקה, עץ מצופה, גומי, בדים למינהם ועוד…
ניתן להדפיס גם על כדורי גולף, עטים, פנסים,דיסק או קי, שקעים, קופסאות, שלטים , תכשיטים  וכל דבר העולה על דימיונכם…

למי זה מיועד?
המדפסת מיועדת לכל בעל עסק בתחום הפרסום, לחנויות מתנות (הדגם הקטן שלנו), לשלטים, לאומנים, ליצרני ארונות,מטבחים ומקלחונים, (להדפסה על הדלתות והזכוכיות), למעצבים תעשייתיים, למעצבי פנים, ליצרני אלבומים דיגיטלים, למפעלי אריזות ובקבוקים לקוסמטיקה, ליצרני מדליות, מגני הוקרה וגביעים, יצרני מודלים, קופסאות ועוד יישומים רבים…

מצורף סרטון קצר של  הדפסה במדפסת UV, מראש מתנצלים על איכות הסרטון – מבטיחים לכם שאנו עומלים על הכנת סרטונים מקצועיים, אז יש למה לחכות!

רוצים עוד מידע? הרשמו לניוזלטר שלנו!